piątek, 15 lutego 2013

Dietetyczne racuszki

Bardzo syte i niskokaloryczne śniadanko także polecam dla dbających o linie, ale uprzedzam że akurat w tych placuszkach bardzo czuć otręby choć ja uważam że są smaczne :)

Składniki:
1 małe jabłuszko
1 jajko
10g lnu mielonego(ok.2 kopiaste łyżeczki)
8g otrębów pszennych(ok.2 łyżeczki)
łyżka mleka
łyżka oleju  
łyżka stevi (to taki słodzik, jeśli nie macie to polecam miód albo ze dwie łyżeczki cukru)
pół łyżeczki proszku do pieczenia
pół łyżeczki cynamonu+ trochę do dekoracji
opcjonalnie jogurt naturalny do dekoracji(u mnie sokólski bo tylko 36kcal/100g) 

Wykonanie:
Rozgrzewamy patelnie(ja smażyłam bez oleju) i w między czasie ścieramy jabłuszko dodajemy do niego resztę składników, smażymy 3-4 minutki po obu stronach na średnim ogniu


2 komentarze:

  1. Super pomysł na śniadanie, muszę je wypróbować jutro rano ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię otręby, więc powinny mi smakować :) bedę je robić w sobotę na śniadanie. Polecam też fajne miejsce z dietetycznymi przepisami. https://www.facebook.com/AllevoJedzIChudnij/app_387030424731412 tu jest mnóstwo ciekawych informacji i pomysłow.

    OdpowiedzUsuń